הי ,
בפסח זכיתי לייצג את שני מותגי-העל האהובים האלה, אין ספק ששניהם פייבוריטים של המוני ישראלים, שהגיעו בשבוע שעבר לתערוכת אוטומוטור המהממת.
אני רוצה לדבר איתך היום על כל החיבור בין דיילות לבין עולם הפרסום - ובמיוחד לדבר איתך על מיתוג ומיצוב.
מיתוג = לגרום ללייבל שלך לבלוט ולהיות בתודעה. זה יכול להיות לוגו החברה, שם של מוצר, מסלול שירות וכן הלאה.
מיצוב = לגרום לאנשים להעריך את המותג שלך בתור יקר או זול, יוקרתי או עממי, לילדים או למבוגרים וכו'. עושים את זה בכך שמציבים את המותג ביחס למשהו אחר שכולם מכירים כבר.
לדוגמא, להגיד על מוצר "המרצדס של" מיד גורם לכולם להבין שמדובר ביוקרה. אבל להגיד "הקופיקס של" גורם לכולם להבין שמדובר במשהו שעולה ממש בזול ביחס למתחרים ואפילו שובר את השוק.
כאן נכנסות לפעולה הדיילות שלנו, שמחברות את הקהל לעולם התוכן ומעניקות למותג אנושיות.
כפי שאפשר לראות בתמונות למטה, הדיילות במתחם של הארלי דיוידסון לבשו כמובן ג'ינס מדליקים עם טריקו ונעלי פנאי כדי לחבר את הקהל לעולם התוכן של חובבי האופנועים.
הדיילות במתחם של לנדרובר לבשו שמלות שחורות עם נעלי עקב ושידרו תחכום עירוני.
וכמובן שגם עזרנו לאסוף לידים ולבצע הסברה.
אפשר להוסיף אנושיות לכל מוצר או שירות וכך לחבר אליו את הציבור.
רוצה לשמוע על רעיונות שיתאימו לעסק שלך? 050-8925268
תזכורת יום העצמאות - כל עם ישראל יבלה בפארקים ועל שפת הים בעוד שבועיים מהיום. המהירים להתקשר אליי עכשיו יוכלו להזמין דיילים ודיילות לקידום מכירות אפקטיבי!
אם חשבת לחלק פריטים ממותגים כגון מטקות, כובעי מצחייה, כדורי-ים, ציוד לפיקניק וכו' צריך לארגן את זה כבר היום, ובכל מקרה צריך לחלק שוברים שיהפכו לאחר מכן להזמנות.
השיבוצים מתחילים השבוע.
תמונות השבוע: אוטומוטור!



שיהיה שבוע פורה!
שלך,
ורד בקסי-לוי
050-8925268
www.meitzag.com

.
.
|