נתחיל מהתחלה..
בזמן האחרון אני עובד על קורס דיגיטלי לשיווק ב-AI (עדיין לא סגור על השם), ואת רוב המחקר שלי לגבי התכנים אני עושה בפרפלקסיטי בגלל רמת האמינות שלו (שמפנה את התוצאות שהוא נותן לסימוכין חיצוניים אמיתיים).
ההבדל בין תוצאות אורגניות של גוגל (מה שנקרא SEO אופטימיזציה למנוע חיפוש) לבין התוצאות שפרפלקסיטי נותנת (מה שנקרא GEO אופטימיזציה למנוע ג׳נרטיבי) הוא שגוגל מתמקד במציאת מידע בהתאם למילות מפתח וקישורים חיצוניים שכתובים באתר/מאמר, ואילו פרפלקסיטי ממקדת את הקשר וההקשר של השאילתה שביקש המשתמש, מה שמאפשר תוצאות חיפוש יותר מדויקות ומותאמות אישית.
אם עד עכשיו התאמנו את הכתיבה שלנו לחוקי המשחק של גוגל, היום המציאות משתנה. יותר אנשים פונים למנועי חיפוש מבוססי AI, וזה אומר שגם אנחנו צריכים לשנות את הסגנון שלנו כדי שהתוכן יקבל חשיפה במנועי חיפוש AI.
אז כן, משמח אותי לראות שהעבודה משתלמת ומביאה תוצאות במיוחד שאנחנו רק בהתחלה של המפכה והכללים עדיין לא מספיק ברורים!
ואם כבר זרקתי פה ספויילר לגבי התכנונים שלי אז אשמח לשמוע (במייל חוזר או בכל דרך אחרת) אם קורס דיגיטלי לשיווק ב-AI יכול לעניין אתכם.
למידע נוסף על GEO, מצורף לכם מאמר בנושא בסוף המייל
|