מכירים את זה שיש תחושת דז'וו קשה? התחושה שאתם אומרים שוב משהו שכבר אמרתם?

אבל זה חשוב לי. אז למרות ששלחתי בדיוק את אותו מסר באפריל אני שולחת אותו עכשיו:
בממוצע 12,000 איש פותחים וקוראים את הניוזלטר הזה. וזה אומר שסטטיסטית יש פה איזה 4000 איש ששוקלים לא ללכת בשלישי להצביע. 

אז תלכו, אוקיי?

נכון שאין אף מפלגה מושלמת, וכולם מעצבנים ומושחתים, הכל נכון. אבל פשוט תבחרו מיהו הרע במיעוטו עבורכם ותלכו לממש את הזכות והחובה הדמוקרטית שלכם. 

וחוץ מזה רציתי לספר על לווייתנים.

אבל לפני הסיפור על הלווייתנים, הרשו לי לדחוף פה את מבצע ראש השנה שלנו: שדרגו למנוי חצי שנתי, חודש חינם עלינו. שדרגתם למנוי שנתי? חודשיים חינם + טי שרט מתנה לאספנים. שווה וכדאי מאד! מעכשיו ועד מוצאי ראש השנה.

נחזור ללווייתנים.

לפני שבועיים הייתי בקליפורניה בכנס מקצועי של מנהלי קהילות (בהמשך כתבה על אחת ההרצאות)
ביום שאחרי הכנס הגשמתי חלום ולקחתי שייט לצפות בלווייתנים.
את הלווייתן הראשון פגשנו ממש בתחילת ההפלגה. כל כך התרגשתי שעשיתי את הדבר הצפוי וניסיתי לצלם אותו.  בזמן שהתעסקתי עם הטלפון ואיך זה יצא, ולשלוח את זה לאנשים ולהשוויץ, פיספסתי את החוויה עצמה. הלווייתן נעלם והמשכנו להפליג כשאני בתחושת החמצה. מדוע לא יכולתי להיות בחוויה עצמה? למה הייתי צריכה לחוות אותה דרך מסך ואז לשתף אותה? הרי החמצתי את המציאות! זה עורר בי את המחשבה הפילוסופית, אם לווייתן שוחה בים ולא שיתפתי אותו בווצפ המשפחתי, האם זה בכלל קרה לי? האם איבדתי את היכולת לעבור חווייה בלי לשתף אנשים אחרים בעובדה שהיא קרתה לי?  
(אח"כ הצלחתי לראות עוד לוייתנים אבל לא צילמתי אותם אז אני לא בטוחה שזה באמת קרה)

יאללה, תרביצו אותה בקלפי! סומכת עליכם ל 100% הצבעה כן?
(ותבדקו בדף של תעשיה תהיה פעילות בחירות נושאת פרסים)

גלי וצוות תעשיה

מעניין לקרוא

   

Alternate Text
400

Alternate Text
* התוכן הוא המלך, כשיש לו יועצים נאמנים: 9 טיפים ל- Content Marketing מוצלח
* האמנות של לתמחר את השרות שלנו בלי למכור את עצמנו בזול
*  הנה 13 כלים דיגיטליים לעיצוב גראפי בעצמך - קביים למי שצריך קביים
* בבקשה תגידו לי שאתם לא עושים את הבושות האלה ונעלמים למעסיקים שלכם... 
* אוהבים את החופש שלכם? זה כולה החופש שלכם, מה אתם עושים עניין? הקמפיין הכי אמיץ לקראת הבחירות



אם אתם אוהבים את הניוזלטר, את תעשיה או את שניהם, הייתי שמחה שתשתפו את המייל הזה עם חברים שאולי לא מכירים או לא מנויים אליו. אחרי עשור של ניוזלטר עלה בראשי הרעיון החדשני לשים לינק להצטרפות אליו... לחלופין, אם מישהו מחפש עבודה או עובדים, הפנו אלינו. אנחנו פה. אגב, אפשר לגייס עובדים מקהילתנו גם באמצעות הצ'אטבוט שלנו, פתרון מעולה.



לא רואים טוב את המייל? לחצו לצפייה בדפדפן






קיבלת את המייל משום שהצטרפת לרשימת מקבלי המגזין של תעשיה.קום בע"מ בהרשמתכם לאתר. ניתן להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת על ידי לחיצה על כפתור "הסר" או פניה אלינו במייל חוזר. תעשיה.קום רשומה ברשם מאגרי המידע לדיוור ישיר במשרד המשפטים תחת מספר מאגר 700061130.