בחודשים האחרונים אני פוגשת המון אנשים ומספרת להם על רעיון שיש לי.
הפגישות הראשונות לא נגמרו בצורה אופטימלית. משהו לא עבד וחשבתי שהרעיון שלי לא טוב, שמשהו לא בסדר. עד שבסוף אחת הפגישות פתאום חבר אמר לי "וואלה! רק
עכשיו אני מבין בכלל מה זה, זה רעיון מעולה, אבל אני לא הבנתי אותו עד שעה וחצי לתוך הפגישה!"
פתאום הבנתי שהיכולת להבין, להזדהות ולהתעניין ברעיון שלי תלויה באופן
מוחלט בדרך שבה אני מציגה אותו. שמבנה הסיפור שיש לי בראש אולי לא מתאים לרעיון.
יש בעולם אלפי מאמנים ל"פיצ'ינג", היום כמעט כל חברה מחזיקה Corporate storyteller, יש עשרות סטרטאפים שמנסים לפתור ולהנגיש את הכלי הפשוט (לכאורה!!!) הזה של לתקשר משהו באופן מדוייק.
אז אחרי כמה פגישות כושלות הלכתי גם אני לייעוץ כזה. ומה אפשר להגיד -
זה קסם.
מאז, כל שיחה שבה אני שומרת על הנרטיב שבניתי יחד עם
יעל בדם, יזע ודמעות, מביאה לתוצאות ולהתעניינות.
כל פגישה שבה אני חורגת מהסיפור המובנה והבהיר שבנינו, מצליחה הרבה פחות.
היכולת לתמצת את הרעיון שלנו, הסרט, הסיפור או המיזם למילים שיתחברו אצל השומע למשהו שיניע אצלו רגש, הזדהות ורצון להיות שותף היא כוח על, ואני מנסה בימים אלה להיות סופרמן של הסיפור שלי :)
רציתי לבקש בקשה אישית:
אם אתם אוהבים את הניוזלטר, את תעשיה או את שניהם, הייתי שמחה שתשתפו את המייל הזה עם חברים שאולי לא מכירים או לא מנויים אליו. אחרי עשור של ניוזלטר עלה בראשי הרעיון החדשני לשים
לינק להצטרפות אליו... לחלופין, אם מישהו מחפש עבודה או עובדים, הפנו אלינו. אנחנו פה.