בחודשים האחרונים אני פוגשת המון אנשים ומספרת להם על רעיון שיש לי.
הפגישות הראשונות לא נגמרו בצורה אופטימלית. משהו לא עבד וחשבתי שהרעיון שלי לא טוב, שמשהו לא בסדר. עד שבסוף אחת הפגישות פתאום חבר אמר לי "וואלה! רק עכשיו אני מבין בכלל מה זה, זה רעיון מעולה, אבל אני לא הבנתי אותו עד שעה וחצי לתוך הפגישה!"

פתאום הבנתי שהיכולת להבין, להזדהות ולהתעניין ברעיון שלי תלויה באופן מוחלט בדרך שבה אני מציגה אותו. שמבנה הסיפור שיש לי בראש אולי לא מתאים לרעיון.

יש בעולם אלפי מאמנים ל"פיצ'ינג", היום כמעט כל חברה מחזיקה Corporate storyteller, יש עשרות סטרטאפים שמנסים לפתור ולהנגיש את הכלי הפשוט (לכאורה!!!) הזה של לתקשר משהו באופן מדוייק.

אז אחרי כמה פגישות כושלות הלכתי גם אני לייעוץ כזה. ומה אפשר להגיד -
זה קסם.

מאז, כל שיחה שבה אני שומרת על הנרטיב שבניתי יחד עם יעל בדם, יזע ודמעות, מביאה לתוצאות ולהתעניינות. 
כל פגישה שבה אני חורגת מהסיפור המובנה והבהיר שבנינו, מצליחה הרבה פחות.

היכולת לתמצת את הרעיון שלנו, הסרט, הסיפור או המיזם למילים שיתחברו אצל השומע למשהו שיניע אצלו רגש, הזדהות ורצון להיות שותף היא כוח על, ואני מנסה בימים אלה להיות סופרמן של הסיפור שלי :)

רציתי לבקש בקשה אישית:
אם אתם אוהבים את הניוזלטר, את תעשיה או את שניהם, הייתי שמחה שתשתפו את המייל הזה עם חברים שאולי לא מכירים או לא מנויים אליו. אחרי עשור של ניוזלטר עלה בראשי הרעיון החדשני לשים לינק להצטרפות אליו... לחלופין, אם מישהו מחפש עבודה או עובדים, הפנו אלינו. אנחנו פה. 


כמה דברים לפני התוכן שבהמשך:
⦿
אפשר לגייס עובדים מקהילתנו גם באמצעות הצ'אטבוט שלנו, פתרון מעולה למי שאוהב להישאר בפייס
⦿
הגעתם הנה במקרה ואתם רוצים לקבל באופן קבוע את הניוזלטר? בשמחה! עושים את זה פה
⦿

אנחנו רוצים לברך את אולפני STORM שהצטרפו לאינדקס הספקים שלנו

⦿

אל תשכחו שהפניקס פתחו לנו מסלול פנסיה ייחודי לעצמאים


**חשוב לי להגיד תודה לכל מי שמילא את הסקר שלנו. אני עוברת על הטפסים אחד אחד וזה לוקח לי מלא זמן, אבל הדברים שעולים מאד מעניינים. אז תודה לכל המאות שמילאו את זה. לא מובן מאליו בכלל.

בהמשך - כתבות מעניינות במיוחד, משרות מדהימות והפעם מלא סרטונים שווים.

פיס אנד לאב, 
גלי וצוות תעשיה

מה חדש במגזין?

   

Alternate Text

Alternate Text

*  היום (רביעי) אחה"צ תתקיים הפגנת תמיכה בטלויזיה החינוכית שנסגרת עוד ימים אחדים. מוזמנים לתמוך
* רוצים ליצור יותר תוכן ויזואלי? רשימת כלים ליישום מיידי שווה פלוס פלוס
*  אם גם ככה קשה להיות אמן, לפחות להיות כמה שפחות מנוצל. האמן כאיש עסקים במקום הכי חם בגהנום
*  הסתרתי את זה פה כדי לא להספים, אבל עדיין נשמח לקבל תשובות לסקר השימושיות של תעשיה
*  הרובוט הזה ימיס לכם את הלב והוא יעשה את זה בצורה מינימליסטית במיוחד בואו לעליית המכונות
*  מעצבים? הנה לוח שנה שיציג לכם איפה האירועים המקצועיים שאתם צריכים לדעת עליהם הכנסו
*  יורם שפר מבקש מכם בכל לשון של בקשה: די עם עמודי הפייסבוק לסרטים. הנה למה
*  עבודת וידאו, איור וסאונד מדהימה בוידאו המוזיקלי החתרני הזה 



לא רואים טוב את המייל? לחצו לצפייה בדפדפן






קיבלת את המייל משום שהצטרפת לרשימת מקבלי המגזין של תעשיה.קום בע"מ בהרשמתכם לאתר. ניתן להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת על ידי לחיצה על כפתור "הסר" או פניה אלינו במייל חוזר. תעשיה.קום רשומה ברשם מאגרי המידע לדיוור ישיר במשרד המשפטים תחת מספר מאגר 700061130. 
דף זה מוצג באמצעות שלח מסר – מערכת דיוור אלקטרוני