שיתוף המייל  שיתוף  
image

​דף הבית ◾ מפגשים  ◾ צור קשר  ◾ קבוצת הפייסבוק 

אהלן נטוורקרים,

שמתם לב שפסח ממש מעבר לפינה? בעוד כחודש הוא מגיע וכדאי כבר מעכשיו להיות מוכנים עם מוצרים שאתם מציעים כמתנות, בקרוב יעלו שרשורים בקבוצת הפייסבוק בו תוכלו להציע את מרכולתכם.

זיכרו שלא כולם טסים לחו"ל או בחופש אבל, בהחלט צריך להיות מוכנים לעצירה מסוימת שמגיעה עם המשפט המוכר - אחרי החג.

הגיעו למפגשים ונצלו את הזמן של חוה"מ לפגישות וקידום שיתופי פעולה.


מוזמנים להצטרף לערוץ הווטסאפ שלנו: לחצו כאן


ליצירת דיונים, קבלת עדכונים והיכרות נוספת - מוזמנים לקבוצת הפייסבוק שלנו שחברים בה מעל 6000 בעלי עסקים איכותיים! לחצו כאן>> מפגשי נטוורקינג ויין - הקבוצה

image

שלישי, 01.04.25

נפגשים בבר הלאוטר ברח' הארבעה 10 בת"א ב- 18:00

ערב נטוורקינג וסדנת טעימות בירה! חוויה חד פעמית.

לפרטים והרשמה >
image

רביעי, 26.03.25

נפגשים בוויוורק TOHA, יגאל אלון 114 בת"א ב- 17:30

ספיד נטוורקינג ויין עהק בשיתוף עם WEWORK ישראל!

לפרטים והרשמה >
image

חמישי, 20.03.25

נפגשים בסטודיו FBF בבורסה בר"ג ב- 10:00

איך להפוך לבכיר בארגון של אדם אחד, בפורום היועצים!

לפרטים והרשמה >

כמה כובעים יש לך?

אמנם חורף (עדיין), אבל לא מדובר על איזה כובע יותר מחמיא או מגן מהקור, אלא הכובע העסקי שאיתו אתם הולכים.


יש הרבה סיטואציות שיש רצון לעשות שינויים ולהוסיף כובע עסקי.

לפני שאתם מפיצים את הבשורה, צריך לקחת בחשבון כמה דברים:

- איך זה קשור? - חשב למצוא את החיבור בין המוכר לחדש, השירות / המוצר שמוכר לסביבה שלכם, לעומת התוספת החדשה, וגם לדעת להסביר מה הקשר ביניהם.

המוח האנושי מנסה למצוא את ה- למה, מומלץ להכין את התשובות מראש. 


- יש לי שני כובעים ויש מי שיגדיל אפילו לשלושה - הרצון שיזכרו את כל הכובעים שתציגו, לא משקף את המציאות, בקושי זוכרים אחד. כדי שיזכרו אתכם ואת העיסוק שלכם בטווח הארוך, חשוב להתמיד ולחזק את המיתוג של כובע אחד בלבד לתקופה של כמה חודשים לפחות לפני שמוסיפים חדש.


- האם תהיו מוכנים לשלם למסעדת שף כמו שאתם משלמים לדיינר? - מי שעושה גם וגם וגם, לא נתפס כמומחה, ההתייחסות תהיה חשדנית למי שלא ממוקד בתחום ספציפי.

בנוסף, אמון וביטחון באדם / מותג נוצרים בזכות הותק והנוכחות הקבועה.


- גוגל מגלה הכל וגם פייסבוק! - הודעתם על מומחיות חדשה? בחיפוש קצר אפשר לבדוק - מה מוצג, המלצות מלקוחות, אילו פוסטים העלתם ומהר מאוד להבין האם יש בסיס לכיוון החדש. 


כובעים, מסרים, הנעות לפעולה, מומלץ להשתמש כל פעם באחד בכל תקופה כדי להטמיע את הנעשה בעסק באופן משמעותי ובעיקר בזיכרון השומעים.

בהצלחה ושיהיו בשורות טובות.


מוזמנים לפנות אלינו ולהציע עוד רעיונות ולתרום מהידע שלכם לקהילה.

הצוות של המפגשים עומד לרשותכם ונשמח שתפנו אלינו בכל שאלה. מחכים להיפגש!

להפרטים והרשמה של כל המפגשים

תודה לכל המשתתפים בחוויית נטוורקינג, מחכים להיפגש שוב בקרוב!

image
 
הצהרת נגישות

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של שלח מסר 
שלח מסר