אמנם חורף (עדיין), אבל לא מדובר על איזה כובע יותר מחמיא או מגן מהקור, אלא הכובע העסקי שאיתו אתם הולכים.
יש הרבה סיטואציות שיש רצון לעשות שינויים ולהוסיף כובע עסקי. לפני שאתם מפיצים את הבשורה, צריך לקחת בחשבון כמה דברים: - איך זה קשור? - חשב למצוא את החיבור בין המוכר לחדש, השירות / המוצר שמוכר לסביבה שלכם, לעומת התוספת החדשה, וגם לדעת להסביר מה הקשר ביניהם. המוח האנושי מנסה למצוא את ה- למה, מומלץ להכין את התשובות מראש.
- יש לי שני כובעים ויש מי שיגדיל אפילו לשלושה - הרצון שיזכרו את כל הכובעים שתציגו, לא משקף את המציאות, בקושי זוכרים אחד. כדי שיזכרו אתכם ואת העיסוק שלכם בטווח הארוך, חשוב להתמיד ולחזק את המיתוג של כובע אחד בלבד לתקופה של כמה חודשים לפחות לפני שמוסיפים חדש.
- האם תהיו מוכנים לשלם למסעדת שף כמו שאתם משלמים לדיינר? - מי שעושה גם וגם וגם, לא נתפס כמומחה, ההתייחסות תהיה חשדנית למי שלא ממוקד בתחום ספציפי. בנוסף, אמון וביטחון באדם / מותג נוצרים בזכות הותק והנוכחות הקבועה.
- גוגל מגלה הכל וגם פייסבוק! - הודעתם על מומחיות חדשה? בחיפוש קצר אפשר לבדוק - מה מוצג, המלצות מלקוחות, אילו פוסטים העלתם ומהר מאוד להבין האם יש בסיס לכיוון החדש.
כובעים, מסרים, הנעות לפעולה, מומלץ להשתמש כל פעם באחד בכל תקופה כדי להטמיע את הנעשה בעסק באופן משמעותי ובעיקר בזיכרון השומעים. בהצלחה ושיהיו בשורות טובות.
מוזמנים לפנות אלינו ולהציע עוד רעיונות ולתרום מהידע שלכם לקהילה.
הצוות של המפגשים עומד לרשותכם ונשמח שתפנו אלינו בכל שאלה. מחכים להיפגש! |