יחשבו עלי ש...
יגידו שאני...
במקצוע שלי אם אני אכתוב ש...
ועוד ועוד
אולי זה יפתיע אתכם לשמוע אבל, מה שחושבים עליכם תלוי רק בכם, ויש לכם את האפשרות לשלוט בזה באופן מלא.
נציין שמדובר על הדיגיטל ולא על מפגשים פיזיים (זה יהיה בניוזלטר נפרד).
איך עושים את זה?
הדבר הראשון הוא לשבת ולתכנן בדיוק מה אתם רוצים שידעו עליכם מכל הבחינות: עסקי, אישי, תחומי עניין וכדומה.
חשוב לזכור - לא משנה מה קורה אצלכם בחיים, אין שום חובה לשתף בזמן אמת או בכלל, רק מה שתבחרו ותרצו שידעו, זה מה שתעלו לרשת.
כן חשוב לערבב בין אישי לעסקי, גם אם האישי מרומז ולא ישיר, מה למשל?
צילום של כוס קפה, בלי לתייג את מי שנמצאים אתם וגם בלי להוסיף מיקום. עץ, פרח או כל דבר צומח וחי עם התייחסות (אפשר גם בלי) שמיים תמיד יכולים לייצר השראה :) ועוד...
מה בעסקי?
נתחיל בזה - התמדה, גם בתוכן וגם בעשייה, שיהיה מעניין, שיווקי מרמז ולא מכירתי ישיר. תחשבו לפני כל פוסט - את מי זה יעניין והאם זה מקדם למטרה ולמיתוג העצמי שלכם.
אם אתם רוצים שידעו שאתם מתמחים בתחום מסוים, שימו דגש עליו, אם אתם רוצים לשים משקל על המיקום, הגיעו למקומות ותייגו אותם. תבחרו את הפרסום בפלטפורמה לפי קהל היעד שלכם.
אם תתכנו מראש ותדעו את הכיוון, יהיה לכם הרבה יותר קל לייצר את התוכן ולקדם את המטרות שהצבתם, קחו את הזמן גם ללמוד את התגובתיות ומה זורם לכם יותר להעלות. המלצה - לפחות פוסט אחד בשבוע עם עדיפות לשלושה שונים. בהתחלה יהיה קצת יותר קשה "לשחרר" בהמשך, לחיצה על "פרסם" תהיה קלה יותר ואפילו מהנה.
דבר אחרון - גם אם לא מגיבים לכם, תמשיכו, אנשים רואים וקוראים. עם הזמן תלמדו מה מייצר מעורבות, אבל בינתיים, תתנסו ובעיקר תעשו. בהצלחה ושנדע בשורות טובות.
מוזמנים לפנות אלינו ולהציע עוד רעיונות ולתרום מהידע שלכם לקהילה.
הצוות של המפגשים עומד לרשותכם ונשמח שתפנו אלינו בכל שאלה. מחכים להיפגש! |