image

סוגרים את השבוע עם עדכונים על שיווק ו-AI - ניוזלטר #36

​היי , אז מה היה לנו השבוע?
​

השבוע בעולם הבינה המלאכותית היה מלא בחידושים מסקרנים ומועילים לעסקים ויוצרים. OpenAI הציגה את ChatGPT Tasks, תכונה חדשה המאפשרת לתזמן תזכורות ופעולות חוזרות – צעד ראשון לעבר יצירת סוכנים חכמים באמת. במקביל, מיקרוסופט הרחיבה את הגישה ל-Copilot עם גרסה חינמית שמציעה אפשרויות AI מתקדמות במודל צריכה גמיש.  

בגזרת הווידאו, Luma Labs השיקה את Ray 2, מודל AI שמגדיר מחדש את רמת הריאליזם בווידאו ומאפשר יצירת קליפים באיכות גבוהה עם פיזיקה מתקדמת. בתחום בויז׳ואל, Krea AI מביאה כלי חדשני המאפשר למשתמשים לשלב מוצרים בתמונות בצורה מדויקת ומרשימה – פתרון מושלם לעסקים קטנים ומותגים.  

​
​​+ הפרומפט השבועי - איך לבנות אסטרטגיות הנחה חכמות שמיועדות למשוך לקוחות חדשים ולחזק את נאמנות הלקוחות הקיימים – כלים פרקטיים שיכולים לשדרג את הביצועים העסקיים שלכם כבר עכשיו.
​
  • OpenAI משיקה את ChatGPT Tasks​

  • מיקרוסופט מרחיבה את הגישה ל-Copilot עם גרסה חינמית

  • Luma Labs משיקה את Ray 2 – מודל וידאו מתקדם שמגדיר מחדש את הריאליזם!

  • הפכו מוצרים שלכם לתמונות תדמית עם Krea AI

  • המדריך השבועי לפרומפט מנצח: אסטרטגיות הנחה


​קריאה מהנה!

OpenAI משיקה את ChatGPT Tasks

image

מהפכת האינטליגנציה המלאכותית צוברת תאוצה עם השקת Tasks – פיצ'ר בטא חדש ב-ChatGPT שמאפשר תזמון תזכורות ופעולות חוזרות!


🔑 נקודות עיקריות:

  • תזמון משימות בקלות: קבעו תזכורות חד-פעמיות או פעולות חוזרות, כמו עדכוני מזג אוויר יומיים, תדריכים חדשותיים או חיפושים תקופתיים ברשת.

  • ניהול פשוט: נהל משימות דרך הצ'אט או ממשק ייעודי, וקבל התראות בכל הפלטפורמות – דסקטופ, מובייל או ווב.

  • הצעות מותאמות אישית: ChatGPT יציע משימות רלוונטיות על בסיס היסטוריית שיחות, אך דורש אישור משתמש לכל הצעה.

  • השקה למשתמשי פרימיום: הפיצ'ר יהיה זמין למשתמשי Plus, Team ו-Pro בימים הקרובים, עם אפשרות לעד 10 משימות פעילות במודל "4o with scheduled tasks".


🤔 למה זה חשוב?


בעוד שתזכורות אינן דבר חדש, Tasks מציב את הבסיס ליכולות AI סוכניות ב-ChatGPT. השילוב עם כלים ופיצ'רים נוספים בעתיד עשוי להפוך את ChatGPT לעוזר אישי עוצמתי במיוחד. ואם נוסיף את השמועות על השקת ‘Operator’ החודש, 2025 מסתמנת כשנה שבה סוכני AI יהפכו למציאות בשוק הטכנולוגי.



🧐 דעתי האישית:


ניסיתי את הפיצ׳ר הזה כשביקשתי ממנו אתמול בצהריים לתזכר אותי להתקשר לאישתי ב16:00 ולצערי הוא לא הצליח לעשות את זה וב16:15 קיבלתי מייל שהתזמון נכשל. אז מזל שלא הסתמכתי על זה כי מייל כזה שמגיע אחרי 15 דקות זה בעייתי.

מיקרוסופט מרחיבה את הגישה ל-Copilot עם גרסה חינמית

image

מיקרוסופט השיקה את Microsoft 365 Copilot Chat – גרסה חינמית חדשה לפלטפורמת העוזר האינטליגנטי שלה, שמציעה יכולות AI מתקדמות בתשלום לפי שימוש, לצד שמירה על כלים בסיסיים המתאימים למשתמשים עסקיים.


🔑 נקודות עיקריות:

  • גישה חינמית ל-GPT-4o: הצ'אט החדש כולל גישה לידע מבוסס רשת, ניתוח קבצים, יצירת תמונות וקוד – ללא עלות בסיסית.

  • מודל צריכה בתשלום: משתמשים יכולים להפעיל סוכני AI מותאמים לאוטומציה של משימות בעלות של $0.01 להודעה או $200 עבור 25,000 הודעות חודשיות.

  • יכולות מתקדמות: סוכנים משתמשים במקורות ידע למשימות מגוונות, ומערכת Copilot Control מאפשרת לצוותי IT לנהל את הפלטפורמה בצורה נוחה.

  • חלופה חכמה: הכלי נועד להוות גשר בין המשתמשים החינמיים למנויי Microsoft 365 Copilot המלאים ($30 למשתמש לחודש).


🤔 למה זה חשוב?


השקה זו היא תשובה של מיקרוסופט למאמצי ג'מיני להיכנס לעולם האפליקציות העסקיות בחינם, אך היתרון המשמעותי של מיקרוסופט כרגע הוא יכולות הסוכנים שלה. עבור ארגונים שמחפשים לשלב AI בקלות במערכות הידע שלהם, מיקרוסופט עדיין מובילה – אבל התחרות רק מתחממת.


לשימוש בצאט של Copilot היכנסו

Luma Labs משיקה את Ray 2 – מודל וידאו מתקדם שמגדיר מחדש את הריאליזם!

video

חברת Luma Labs הכריזה על השקת Ray 2, המודל החדש שלה ליצירת וידאו מבוסס AI. המודל מבטיח רמת תנועה וריאליזם פיזיקלי חסרי תקדים, בזכות ארכיטקטורה מולטימודלית מתקדמת שדורשת פי 10 יותר כוח חישוב מהגרסה הקודמת.


🔑 נקודות עיקריות:

  • יצירת וידאו מתקדמת: Ray 2 מייצר קליפים באיכות גבוהה באורך של עד 10 שניות, ישירות מפרומפטים טקסטואליים.

  • ריאליזם בתנועה: המודל מבין באופן מרשים אינטראקציות בין אובייקטים, כולל פיזיקת מים טבעית ותנועות אנושיות מורכבות.

  • מולטימודליות: Ray 2 תומך בטקסט, תמונות ויצירת וידאו-לווידאו, ובקרוב יתווספו גם יכולות עריכה.

  • זמינות: המערכת זמינה תחילה בפלטפורמת Dream Machine של Luma למנויים בתשלום, וגישה ל-API תושק בקרוב.


🤔 למה זה חשוב?


עם השקת Veo 2 במהלך החגים, נראה שהגענו לרף חדש של ריאליזם ואיכות בווידאו מבוסס AI, וכעת Luma Labs מחזירה מלחמה עם טכנולוגיה חדשנית משלה. ככל שהיכולת להבחין בין וידאו AI למציאות הולכת ונעלמת, השאלה הגדולה היא מי יצליח לפתח יצירות ארוכות ומלוטשות יותר – ולשנות לחלוטין את כללי המשחק היצירתי.



🧐 דעתי האישית:


עוד לא התנסתי במודל החדש אבל הסרטון נראה כל כך מלהיב שהייתי חייב לספר לכם!


רוצים להתנסות בצמכם? היכנסו


image

יאללה תעזרו לי להגיע ליעד של 500 עוקבים עד סוף החודש

התחלתי להשקיע ולעלות סרטונים, טיפים והדרכות קצרות באינסטגרם, אז אם מעניין אתכם תעקבו אחרי

עקבו אחרי!

הפכו מוצרים שלכם לתמונות תדמית עם Krea AI

video

האתר Krea AI מאפשר לכם למקם כל מוצר בתמונות שלכם, תוך התאמה מושלמת לתאורה ולזווית הפרספקטיבה.

הכלי הופך את התהליך לקל ומהיר, עם תוצאות שנראות מקצועיות ומדויקות.


⚙️ איך זה עובד?


  1. היכנסו לאתר Krea AI וצרו חשבון בחינם או התחברו לחשבון קיים.

  2. העלו תמונת בסיס שבה תרצו למקם את המוצר.

  3. לחצו על “Change Region”, סמנו את אזור ההוספה ותארו את המוצר הרצוי.

  4. העלו תמונת מוצר כאמצעי עזר לשיפור הדיוק.


💡 טיפ מקצועי: 


השתמשו בתמונות מוצר באיכות גבוהה ובפונקציית “Train Subject” עם זוויות שונות של המוצר לקבלת תוצאות ברמה מקצועית.



🧐 דעתי האישית:


תקשיבו עשיתי את זה בעצמי ויצא מגניב חבל על הזמן (אם כי יש קצת פיקשושים אבל הפוטנציאל אדיר).

המדריך השבועי לפרומפט מנצח: אסטרטגיות הנחה

image

העתיקו את הפרומפט הבא ל-ChatGPT:


❝


צור אסטרטגיית הנחות מותאמת ל-[סוג החברה/תעשייה], תוך התחשבות ב-[סגמנט לקוחות ספציפי או התנהגות צרכנית] והשפעתה על [שולי הרווח או יעדי ההכנסות].

האסטרטגיה צריכה להתמקד בהנחות שמניעות נאמנות לקוחות לטווח הארוך ומתיישבות עם הערכים וההצעה של המותג.


❞



מבנה הפרומפט:


תיאור כללי:

"אני זקוק לאסטרטגיית הנחות עבור [סוג החברה/תעשייה] המיועדת ל-[סגמנט לקוחות ספציפי]."


מטרות ותועלות:

"מטרת העל היא [יעדי הכנסות/שולי רווח], תוך בניית קשרים מתמשכים עם לקוחות."


עקרונות מותאמים:

"יש לכלול הנחות שמתגמלות רכישות חוזרות או התנהגות צרכנית מועדפת."


ערך המותג:

"ודא שההנחות משקפות את הערך של המותג ומייצרות נאמנות ארוכת טווח."



💡 דוגמה לפרומפט מלא:


צור אסטרטגיית הנחות לחברת אופנה אונליין (סוג החברה), הממוקדת ללקוחות חדשים בגילאי 18-30 (סגמנט לקוחות), עם דגש על הגדלת הכנסות ב-15% תוך שמירה על שולי רווח של 20% (יעדי הכנסות). האסטרטגיה צריכה לכלול מבצעי קנה-קבל, הנחות לעונת חגים והנחות למועדוני לקוחות.


מחפשים פרומפטים נוספים בתחום השיווק? מוזמנים להכנס לאתר שלי ולראות את הפרומפטים שאני כותב - כניסה לאתר


הכינו את העסק שלכם לשנת 2025

השנה החדשה היא ההזדמנות שלכם לקחת את העסק קדימה!


אני מציע לכם פתרון משולב שיעשה סדר בשיווק שלכם ויביא תוצאות:

✔ תכנית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית – תכנית פעולה שתראה לכם בדיוק איפה לשים את הפוקוס ואיך לייצר תוצאות אמיתיות.

✔ בניית עוזר שיווק מבוסס AI – עוזר חכם שיישם עבורכם את התכנית: יכתוב תוכן, יתזמן פוסטים, ינתח נתונים וישאיר אתכם תמיד צעד אחד קדימה.


וכל זה – במחיר של 3,000 ₪ + מע״מ בלבד.

תנו לעסק שלכם את הכלים שהוא צריך כדי להצליח ב-2025!

רוצים להתחיל? שלחו הודעה!

עדכוני AI קצרים

📰 גוגל משתפת פעולה עם Associated Press כדי להזרים חדשות בזמן אמת לתוך העוזר המבוסס AI שלה, Gemini, במהלך שמהווה את ההסכם הראשון של החברה עם מפרסם חדשות.


🗣️ אמזון עובדת על הפיכת העוזרת הקולית Alexa לסוכן מבוסס AI, אך נתקלת באתגרים ומהירויות תגובה איטיות, שעלולות לפגוע במותג ובמוניטין אם יושקו בצורה לא מושלמת.


🚗 Google Cloud הציגה את Automotive AI Agent שמבוסס על Gemini, ומרצדס-בנץ שילבה את הטכנולוגיה ב-MBUX Virtual Assistant שלה, המאפשרת שיחות מורכבות וחישוביות מולטימודליות באינטראקציות בתוך הרכב.


🎥 חברות AI מובילות, כולל OpenAI וגוגל, משלמות ליוצרי תוכן עד $4 לדקה עבור חומרי וידאו בלעדיים ולא-שימושיים כדי לאמן מודלים, ויוצרות מקור הכנסה חדש ליוטיוברים ומשפיענים דיגיטליים.


🛠️ מיקרוסופט הכריזה על חטיבת CoreAI חדשה שמטרתה לאחד את פלטפורמת ה-AI שלה וכלי הפיתוח, תוך האצת פיתוח סטאק Copilot והיישומים האגנטיים שלה.


🎙️ אילון מאסק אמר בראיון בפלטפורמת X במהלך CES 2025 ש-AI הגיע לקצה מאגר הנתונים האנושי, וחברות פונות לשימוש בנתונים סינתטיים שנוצרו על ידי AI כדי לאמן מודלים עתידיים, למרות החסרונות.


🛍️ Nvidia חשפה Blueprint AI חדש לעוזרי קניות דיגיטליים המאפשר לסוכנים לעבד שאילתות טקסט ותמונות תוך הצגת מוצרים במרחבים וירטואליים.


👨‍💻 מארק צוקרברג אמר בראיון לג'ו רוגן ש-Meta וחברות אחרות ישתמשו ב-AI כדי ליצור אוטומציות של תפקידי מהנדסים ברמות ביניים השנה, עם תוכניות להעביר את כל עבודות התכנות לבינה מלאכותית בעתיד.

מאמרים לבעלי עסק ואנשי שיווק מהבלוג שלי שעשויים לעניין אתכם

image

איך לנצל את ChatGPT לשיפור דירוג האתר בגוגל?

במאמר הבא נציג אסטרטגיה לשימוש נכון בכלי זה, תוך הדגשת אתגרים, תהליך עבודה ותוצאות שהופקו מהשימוש בו.

קראו עוד
image

האם פרסומות ב-ChatGPT ישנו את כללי המשחק?

OpenAI בוחנת שילוב פרסומות ב-ChatGPT. האם זה מהפך שיווקי או סיכון לחוויית המשתמש? כל מה שמשווקים צריכים לדעת על ההזדמנויות והאתגרים כאן במאמר.

קראו עוד

אהבתם את התוכן? מוזמנים לעקוב אחרי בקבוצת ווטסאפ השקטה שלי ולהפיץ לחברים את הקישור לניוזלטר שיהנו גם - https://bit.ly/ai-news-sub

יש לכם שאלות? מוזמנים להשיב במייל חוזר או ברשתות החברתיות

whatsappfacebookyoutubelinkdin
 
הצהרת נגישות

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של שלח מסר 
שלח מסר