 | עם סיום המחצית הראשונה והפנים למחצית השנייה תודתי והערכתי לכל הצוותים בבית הספר, לכם הורים ותלמידים שרואים יחד את המטרות והיעדים במסע . חשוב לנו למצות את יכולותיו/ה של כל תלמיד/ה, אנו תומכים בכם ומאמינים בכם ונותנים את ההזדמנות לכל אחד/ת . חלפה לה מחצית א' ומחצית שלמה לפנינו גדושה בלמידה ובחוויות רבות, חברתיות ולימודיות כאחד כחלק מהתהליכים הערכיים שביה"ס מאמין בהם. |  |
|
|
|
הפנינג מגמות ערב שכולו מוקדש לתלמידי שכבה ט' המגיעים יחד עם הוריהם לקבל את תעודות המחצית. בתום שיח אישי עם מחנך/ת הכיתה הם מגיעים לאשכול הפיס, שם נפגשים עם רכזי ומורי המגמות וההגברות לקראת המעבר לחטיבה העליונה. התלמידים וההורים קיבלו מידע מהצוות המקצועי בכל עמדה.
|
|
|
|
מועצה פדגוגית
סגל כרמים סיים את מחצית א' במועצה חגיגית עם אוכל טוב, פרידה ממורים יקרים שפרשו לגמלאות: קאלי רוטשטיין, זאב פרלוב, עדינה אנקר ואלה סולובייב. מתנה לכל איש צוות ולקינוח הסטנדאפיסט אורי ברוייר שהצחיק אותנו תודה ענקית להנהלה וועד המורים |
|
|
|
שכבת י"ב מסכמת מחצית במסגרת לימודי חינוך תעבורתי וסיכום מחצית א', תלמידי שכבת י"ב יצאו ביום חמישי לפעילות מלמדת וחוויתית ב"דן קארטינג" בעיר חיפה |
|
|
|
יום המילה הטובה | ביום ב' ה 05.02.24, ציינו ברחבי הארץ תלמידי אורט את "יום המילה הטובה", מיזם שמטרתו לשנות את תרבות השיח בחברה בישראל, לשיח אוהד, מקבל, תומך, מחזק ומעודד, הן במרחב הפיזי והן במרחב הווירטואלי. תלמידי ביה"ס עוסקים בפעילויות רבות ומגוונות לקראת יום זה, השנה ציינו את יום זה בסימן מילה טובה לכבוד חיילנו הגיבורים ששומרים עלינו, התקיימה הפסקה פעילה בה הפריחו בלונים בצבעים כחול ולבן המסמלים את התקווה והגאווה הארץ-ישראלית. | |
|
|
|
פרסומות תלמידי מגמת עיתונאות ופרסום בדיגיטל | לכבוד יום המילה הטובה, תלמידי המגמה משכבת י' הכינו פרסומות באמצעותן כל חברי קבוצה בחרו נושא מסוים שחשוב להעלות למודעות ולהעניק מילה טובה
| |
|
|
|
אשכול טכנולוגי שכבה ט' | שיתוף פעולה של תלמידי שכבה ט' הלומדים אומנות, עיצוב וניו מדיה שבמהלך החודש האחרון תכננו ויצרו סרטונים, כרזות, סטיקרים באמצעותם מעניקים "מילה טובה" | |
|
|
|
שיעורי אנגלית שכבת י' תלמידי 5 יח"ל אנגלית למדו בספרות אנגלית שיר שמדבר על מעשים טובים וראיית האחר. הם עובדים כרגע על 7 פרוייקטים שונים למען האחר, השכבה, בית הספר והקהילה. אחד מהפרוייקטים האלו זה הלוח היפה הזה שנמצא במסדרון י'. התלמידים והמורים מוזמנים לקחת מילה טובה וכמובן להוסיף בעצמם מילים ומחמאות לאחרים. |
|
|
|
תערוכת "להיות ישראלי" באמצעות AI | תלמידי שכבת י' במסגרת שיעור השכלה כללית – בינה מלאכותית בליוויה והדרכתה של רותי קרסו, הקימו תערוכה בה הציגו את התוצרים הייחודיים שהכינו באמצעות כלים של בינה מלאכותית תחת הנושא "להיות ישראלי". תודה לתלמידים על ההשקעה והדרך המשותפת ותודה ענקית לעינב יוגב על עיצוב התערוכה. | |
|
|
|
ויקתון יזמות בינלאומי 2024 בשבוע האחרון התקיים ויתקון בינלאומי השותפים לו יזמים, שופטים, אנשי מקצוע, תלמידים מישראל ומחו"ל ממדינות שונות כמו- פילפינים, סין, קניה, צ'כיה, הודו, ערב הסעודית.
|
|
|
|
במסגרת מיזם מנהיגות שיתופית בקהילה תלמידי בית הספר ממשיכים להתנדב בקהילה. ישר כוח לתלמידים ולמורים המלווים. |
|
|
|
במסגרת המעורבות החברתית, התקיים היום קורס מד"א - עזרה ראשונה לתלמידי כיתה ט'2 בהנחיית טניה אטקין, מורה מצוות ביה"ס המתנדבת במד"א
|
|
|
|
שבוע גלישה בטוחה ומודעות למניעת אלימות ברשת כרזות נבחרות של תלמידי מגמת אומנויות העיצוב משכבת י' יתלו בכיכרות בעירנו לציון שבוע זה. הכרזות של בת אור ואדר, אוקסנה וסמואל ואנו גאים בהם מאוד. |
|
|
|
הפקות תאטרון תלמידי הגברת תיאטרון משכבת י"א עמלו בחודשים האחרונים על הפקות במסגרת הערכה חלופית לבגרות. התלמידים הציגו בפני תלמידים משכבות ט' - י"ב ובפני הוריהם וזכו לתשואות רבות. |
|
|
|
סיור הגברת גאוגרפיה | תלמידי שכבת י"א נסעו לסיור באיזור הכנרת ללמוד על נושא הגבולות והמים. לנוכח המצב לא התאפשרה עלייה לרמת הגולן, העברנו את היום בנעימים בעמק הירדן. בקרנו בכנרת, הירדן הדרומי וצפינו מאלמגור על צפון הכנרת. היה יום של למידה משמעותית מחוץ לכיתה. | |
|
|
|
דילמות בחיי ההתבגרות תלמידי כיתת י' נחשון, העבירו פעילות בנושא לתלמידי שכבת ז'. לכל כיתה הוצמדו שני תלמידי נחשון, אשר הכינו מצגת בנושא, שיח עם התלמידים ולבסוף סרטון שסיכם את כל הדיון. התלמידים שיתפו פעולה בעזרתם האדיבה של המורים המלווים בכיתה ותלמידי כיתת נחשון נהנו מהתנסות ייחודית בהובלת כיתה ובהעברת פעילות לתלמידים צעירים. |
|
|
|
סדנאות שכבת ז' פעילות מגבשת מטעם שרביט המעודדת שיתוף פעולה ועבודת צוות. יצירת מכונת רוב גולדברג- כינוי שניתן למערכת מסובכת מאוד, המורכבת מחלקים רבים המבצעת תהליך ארוך, צעד אחר צעד בתגובת שרשרת, על מנת לבצע בסופו פעולה פשוטה. הכינוי למכונת רוב גולדברג ניתן בשנות ה-30 של המאה ה-20 על שמו של הקריקטוריסט האמריקאי רוב גולדברג, שהתפרסם ביצירת קריקטורות המתארות מערכות מסוג זה.
|
|
|
|
 | 04-9029100 |
|
|
|
|