שתף    שלח לחבר  

לא נמאס לך לראות
את כולם מול מסכים?



אז חשבנו שרק הילדים מהופנטים מול המסכים...
הסתכלו שוב, תגלו שגם אנחנו, המבוגרים שבחבורה, מהופנטים מול - פייסבוק, מיילים, ווטצאפ או כל אפליקציה חדישה אחרת שיוצאת ללא הרף לשוק.
אותי אישית זה די מבאס.

אז מה לעשות?
לעשות מלימון לימונדה.
אם כולם כבר שם, בואו נפיק מזה תועלת.

אספתי עבורכם
5 דברים שחשוב שיהיו באתר שלכם:
  1. שהאתר יהיה רספונסיבי ונוח לגלישה.
    היום אין לאנשים סבלנות לחכות, לנסות להבין, לאסוף נתונים. הכל צריך להיות קל, נוח וזמין. אחרת, איבדת אותם!

     
  2. שיהיה בו סרטון וידאו שמסביר בצורה אינטראקטיבית במה העסק עוסק.
    בעידן של היום אין לאנשים סבלנות לקרוא טקסט ארוך, הם רוצים את האינפורמציה תועבר אליהם ומהר!
    אז אם כבר אנשים מתהפנטים מול המסכים, למה שלא יתהפנטו מול הסרטון שלך? :-)

     
  3. הנעה טובה לפעולה ע"י טופס.
    80% מהגולשים ימלאו את הפרטים שלהם ורק 20% יתקשרו, במיוחד לאחר שעות העבודה המקובלות בשוק.

     
  4. מתנה חינמית
    הגולש של היום רגיל לקבל מתנות, זה כבר חלק מתהליך ההיכרות של הלקוח עם הספק העתידי.
    ומצידך כספק, תעניק ללקוח הפוטנציאלי שלך ידע, ככה סתם כי בא לך לפנק ולהעשיר את עולמו. 
    הוא יודה לך על זה בצורת חתימה על הצעת המחיר הבאה.
    הנה דוגמא למתנה שאני מציעה לגולשים באתר שלי (זה מופיע באופן קבוע בחלקו התחתון של האתר עם מתנות נוספות):

     
  5. הפוך את האתר שלך למרכז ידע בתחומך
    מה שסוגר עסקה זה לא המחיר הנמוך או כמה איש המכירות לבוש אסטטי או כל דבר אחר.
    אם ללקוח יש בטחון מלא שאתה הוא הכי מקצוען בתחומך, הוא יחתום על הצעת המחיר ומהר. אם לא, לאיש המכירות תהיה עבודה קשה יותר...
    אז איך האתר שלך יעזור לך ליצור את הבטחון הזה אצל הלקוח הפוטנציאלי?
    אני, למשל, הקצתי עמוד שלם באתר שמספק אינפורמציה שונה בצורת סרטונים אינטראקטיבים, המעניקים ללקוח ידע נרחב:
    http://www.pirsum4u.com/Experts.html


    בניוזלטר הבא, אני אסביר איך תהפוך את האתר שלך למוקד עליה לרגל של גולשים, בלי להשקיע בפרסום.


השתמשו באתר שלכם בחוכמה,
הוא יעזור לכם בלי שתרגישו בתהליך המכירה.
אתם יכולים להתייחס אליו כאל איש המכירות הטוב ביותר שלכם שעובד 24 שעות ביממה. 

צריכים עזרה?
שילחו אלי קישור לאתר שלכם, 
אשמח לעבור עליו ולראות מה חסר בו.
כמובן אעדכן אתכם במייל חוזר.

לכניסה למרכז מידע לחץ כאן

טרום סוכות שמח!

 

הילה שבתאי
FRESH פתרונות שיווק