שתף    שלח לחבר  



אז... להיות שונה או כמו כולם?

אדם מן המניין רואה ביום המון פרסומות,
מקבל עשרות ווטצאפים ו- SMSים, מוחק לא מעט מיילים, נחשף לתמונות רבות בפייסבוק. בקיצור, אנחנו רווים מתקשורות, רווים מתנועה!

אבל איך בכל זאת נגרום ללקוח הפוטנציאלי שלנו לראות אותנו? להבחין בנו?
איך נשיג את תשומת הלב הכל כך עמוסה שלו?
איך נבלוט מעל עסקים דומים לנו ללא עלויות מטורפות?


אנחנו רוצים שכשיראו אותנו, יזכרו אותנו.
משימה לא פשוטה...


התשובה היא: חדשנות!
עלינו לצאת מהאזור הבטוח, מהשמרנות,
אל אזור אחר - מוכר הרבה פחות.



כמה קווים מנחים פרקטיים עבורכם:
  • תתפרעו עם הצבעוניות והעיצוב
  • תפסיקו ללכת על המובן מאליו -
    ביי ביי לאזור הבטוח
  • מיצאו את היוצא דופן בעסק שלכם
    והבליטו אותו
  • חישבו תמיד איך העסק שלכם שונה בעזרה שהוא נותן ללקוח שלכם, מאשר עסק אחר.
  • כולם חושבים שאת הלקוח מעניין רק המחיר. מחקרים מראים שמשהו אחר מניע אותו, דווקא רגש.
     


הנה דוגמא ללקוח שלנו שמצא איך להתבלט בעולם התוכן שלו. אמת יזמות בנדל"ן - חברה המתעסקת בתחום הבנייה והשיפוצים. מאחר והדיעה הרווחת היא שבעלי המקצוע בתחום סובלים מבעיית אמינות, הם בחרו להתבדל. הם נותנים תעודת אחריות למשך 3 שנים על שיפוץ.
 

תקופת החגים היא תקופה מצויינת לבחון את העסק שלך, אשמח להציץ באתר שלכם בעיניים אובייקטיביות ולעזור לכם למצוא או להמציא את הדבר השונה בתחום העיסוק שלכם.

שילחו אלי במייל חוזר את האתר שלכם או תחום העיסוק שלכם ואמצא עבורכם את הייחוד שלכם, 
זו המתנה שלכם ממני.


גמר חתימה טובה, הילה


הילה שבתאי
FRESH פתרונות שיווק 
03-6315536 






 

דף זה מוצג באמצעות שלח מסר – מערכת דיוור אלקטרוני